Service verlenen is heel erg belangrijk.
U wilt tenslotte geen weken of maanden wachten tot u weer kunt rondtoeren en genieten van het Heinkel gevoel.
Bij storing aan uw Heinkel kunt u direct via E-mail of de telefoon terecht om het probleem te bespreken, vaak is de storing via de telefoon te lokaliseren en een advies te geven voor de reparatie hiervan.
Mochten er ook onderdelen nodig zijn voor de reparatie?
Deze kunnen snel ter plekke zijn.
1e Bestelling per brief, in 4 - 5 werkdagen is het pakket geleverd.
2e Bestelling per E-mail, elke dag wordt deze gelezen.
Levering kost dan 2 - 3 werkdagen.
3e Bestelling per telefoon.
Levering kost 2 - 3 werkdagen.
4e Bestellen per telefoon, en zelf ophalen.
Direct beschikbaar.
Mocht u onverhoopt schade krijgen aan uw scooter, ook dan kunt u terecht bij Heinkel Service Nederland.
Als uw scooter Casco is verzekerd, of als de schuld bij de tegenpartij ligt, betaalt de verzekering ook de transportkosten naar Heinkel Service Nederland.
Het gehele traject, van ophalen - tot het weer afleveren van de scooter, wordt vakkundig door mij geregeld. U heeft toch al sores genoeg na zo'n ongeval.
De schade aan de scooter wordt door mij getaxeerd, en doorgesproken met de schade- expert van de verzekering.
Na goedkeur van de verzekering, wordt de schade geheel hersteld.
De scooter is na reparatie weer minstens net zo mooi als voor het ongeval.
Vanzelfsprekend is ook het technische deel weer helemaal 100 % in orde.
Heeft u een Heinkel die nodig gerestaureerd of / en gereviseerd moet worden?
Dit kunt u geheel of gedeeltelijk aan H.S.N. uitbesteden.
Natuurlijk mag u het ook zelf doen.
Neem echter altijd, natuurlijk geheel vrijblijvend, eerst contact op met H.S.N. dit kan u veel ergernis en geld besparen.
U heeft nog geen Heinkel scooter ?
Zelfs dat is geen probleem! H S N kan ook dat probleem oplossen !
Uw kleur er niet bij? Geen probleem, alles kan, niets is te gek !
Dus ook voor complete restauratie moet u bij Heinkel Service Nederland zijn !